Julstök och julstress...

Håller på nu in i det sist med julhandling av mat och klappar. Har haft det det lite besvärligt med detta då jag är själv med barnen men hade turen att få med mig syster och mamma som bärhjälp. det stora flickorna hade sin första lovdag idag ¨så de fick allt hjälpa till med inköp. Thea är lite busig så jag glömde en del utav mycket som vi skulle ha över helgen så jag får köpa det sista i matväg i morgon. Tänkte att undvika handlingen i morrn fredag dagen innan Julafton men det ser inte ut som det går. Har även nån liten småklapp kvar.

Maken är ju pappaledig på fredagar så då kan jag ge mig iväg i min ensamhet :) Kan säga att det känns ganska naket att gå i affärer helt själv utan massa barn som jag ska hålla reda på det är lite lyx. Samtidigt längtar man ju efter dem ganska snabbt. Nu kommer flickorna från dagis så nu får jag sluta! God jul!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0