Rubbad hela jag.

Har vart smådålig det sista förkylning som är som bortblåst på dagen men som återkommer med halsont framemot kvällen och håller i sig till morgonen. Har hållt på så här i mer än 14dagar men det har inte vart tillräckligt dålig för att göra något åt detta. Igår vaknade jag upp med lite ont i nacken på höger sida men under dagen blev det värre och strålade upp i huvudet på ena sdan ut i öronen samt ner en bit på ryggen och det håller även i sig idag. Har alldrig vart med om att det håller till på en sida av kroppen. Natten har vart jobbig och hade lite feber känner mig helt rubbad i hela kroppen. Läste något om nått som heter nackmigrän?? kanske en släng av detta eller att jag frusit och spännt nerverna i nacken på något konstigt vis. Ja nog om det men tror inte jag nånsin vart i så dålig form från det att jag fick tvillingarna som jag är nu. Känner mig som en gamal kärring.

Igår hade jag och pappa en mysdag vi skulle hämta syster med barn i Göteborg då hon anlände med stena på eftermiddagen. Men vi åkte redan tidigt på morgonen så vi var ute på en shoppingrunda. Passade även på att käka julbord på Ikea.

Nu är min syster här och jag väntar på att de ska komma hit ner till oss och umgås lite får duka fram lite lussebullar och gott till oss. Det är sådana här saker man önskar man kunde göra oftare bara ta en kffe och tjöta men tur att man har Skype iaf.

Den här veckan är sista dagen för barnen i skolan sedan blir det lov. Kommer bli skönt ett tag tills dom får det långtråkigt ;)

Imorgon blir det godisbak med mina kusiner ska bli mycket roligt någorlunda barnfritt ska bli väldigt trevligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0