Stark idag!

Idag känner jag mig skit pigg och full av energi vet ej varför men känns skönt :) Känner mig stark  smidig och effektiv när jag springer fram och tillbaka från huset ut i bilen med ungar och stressen ligger på bristningsgränsen känner jag. Men jag har blivit bättre på att hålla lugnet.

Vi har vart på julavslutning på Nyckelspiken och där turades bebisarna om att skita och och vara hungriga medans 2 åringen kissade ner sig samtidigt när man just skulle sätta sig med första kaffet för dagen. Fixade detta i tur och ordning kände mig som sagt effektiv ;)

Får även mycket hjälp med bärningen utav barnen när jag är där så ska verkligen inte gnälla det är tur att det finns så många underbara föräldrar när man kommer ut på saker och ting.

Annars rullar det på med ihållande avslutningar fortfarande men jag börjar se slutet på dem nu. Visst är det mysigt med lussefirande men det kan bli lite mycket när man har så många olika firanden att gå på.

Längtar även nu tills min syster kommer upp och hälsar på oss från Danmark med Benjamin och Iben. Tänkte ta ett rejält julbak och skvallra med syster yster. Det är inte bara när man bor så långt ifrån varandra. Bara det där att åka hem på kaffe eller ha tråkigt ihop. Har ju en syster kvar hos mig som tur är men det är extra roligt när vi är samlade alla 3. Ja det ska bli kul ser verkligen fram emot detta.



Ha en bra dag får återkomma lite oftare men har ett liv brevid detta också <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0