Stundande julavslutningar!

Är lite småstressad över alla avslutningar som stundar nu! Lucialinnen och dyl som ska letas fram strykas och min strybräda är kaputt :( så jag får lägga ut lakan på köksbordet för att stryka :P troligen kanske jag kommer få sy upp ett till Elvira som hon redan ¨måste ha med sig i morgon till skolan senast. Igår var det även dans avslutning för tjejerna dom var så duktiga så. Meja hade även avslutning för gympan och det var disco. Men min snälla kusin fick fixa körningen dit och hem då det kört ihop sig med de storas avslutning. Till veckan krockar barnens lucia firanden med varandra så jag måste tyvärr välja bort Theas :( men tror hon förstår. Dessutom kommer de ha luciatåg i kyrkan på lördag alla barnen så då kommer både jag och Andreas vara med så det jämnar ut sig ändå. Detta är nackdelen med många barn då man inte kan klyva sig till allas avslutnings fester mm utan man får helt enkelt turas om att nästa år kommer jag vara med eller att jag är med på sommarfesten istället.

Börjar få lite julkänsla tror jag men det kan verkligen bli mer känsla. Var ute och gick med pappsen och tvillingarna och det snöade men är slaskigt så inte 100% julkänsla ännu. Min pappa har även kört och hämtat barn på dagis åt mig nu när han vart ledig. Det underlättar jätte mycket i vardagen för mig nu när det är extra tungt att komma iväg själv med bebisarna. Jag brukar få springa i omgångar med bebisarna ut i bilen och spänna fast en och en i barnstolarna. Är ju ett litet företag att ta sig ut. Kom iaf iväg på nyckelspiken i Måndags det var riktigt kul att komma ut lite med barnen.

Annars har Troy öroninflamation just nu och ungar är snoriga och så men det hör juårstiden till.
Ha det gott.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0