Mer död än levande..

 Har haft en liten Vilda med feber igår kväll. Det var så synd för vi skulle iväg och julpyssla hela familjen med andra familjer i församlingshemmet. Men Vilda fick feber så hon fick stanna hemma med pappa och brorsorna. Tänkte att det hade vart bra för henne att få komma ut lite och greja. Inatt har Vilda vart vaken från ca kl02 och sprungit fram och tillbaka mellan sin egen och våran säng. Försökte lägga henne ett par gånger sen gav jag upp. Jag var så trött att jag somna ifrån allt hörde att hon satt och greja i köket så hon har suttit och målat i målar boken typ hela natten. Sen ringde klockan så hon somnade i gungstolen vid 06.30 och vakanade efter en halvtimma redna :-O fattar inget.

Vet inte om det beror på att hon somna lite igår på dagen som hon sov så dåligt inatt. Det är livsfarligt fall hon somnar minsta lilla för då kommer hon inte isäng före kl 23 eller så har hon dessa vaknätter. Men eftersom hon hade feber tänkte man ju att hon kunde behöva vila.

Så idag får hon vara hemma med mamsen. Hon har ingen feber nu på morgonen men tycker gott hon kan vara hemma från dagis. Vi får väll passa på att baka lite pepparkakor bara hon och jag sen.

Ha en bra dag. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0