Slarv maja!

Så himla gott när mannen kommer hem från jobbet :) speciellt när man suttit i morgonrocken hela dagen och inte ätit ordentlig mat. Men nu slängde han ihop en gryta med äggnudlar, wokgrönsaker och nudlar till oss så himla mysigt då det egentligen borde vara jag som hade färdigt maten t Hill honnom, Jag slarvar så med mar inte varig själv när jag är själv på dagarna, äter inte riktigt men står och lagar mat till barnen det gör jag men äter väl inte riktigt själv. Det blir en bulle snabbt och kaffe som jag lever på så inte blir jag något smalare direkt heller.Har inte varit utomhus sedan i måndags så i morgon ska jag verkligen försöka komma ut. Tänkte sticka till Camilla när jag lämnat ungarna på dagis, ska bli himla kul att tjöta av mig och se lilla Nova.

Nu får jag sluta och ta en sväng med damsugaren :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0