Ananaspaj och gnälliga barn....

http://www.kokaihop.se/recept/ananaspaj-12

Kvällen till ära slänger jag ihop en paj för att överraska barnen med något gott när det kommer hem i från gympan. Den är ganska smidig att göra så ingen större stress. Tvillingarna har vart på hugget idag med gnäll vet inte om de är riktigt pigga det har strulat med maten. Eller så har de helt enkelt fått mer smak för gröt och sånt som är lite sött än den riktiga maten!
Fotograferingen igår var ett enda stort kaos! fotografen är jätte duktig men det var värre med barnen. Jag pratade bebisspråk och höll på att tönta mig allt för att barnen skulle titta och le lite granna :D stackars fotograf som fick ha jobbiga mig skrikandes bakom henne hela tiden. Men tror vi fick en del där dom faktiskt tittar fram alla samtidigt är du ju 6 st som man ska få med.Hon hade även en assistent med sig som jag tror fick en del bra bilder. Ska bli spännade att se fotona sedan.

Lägger in receptet på pajen eller en länk får se om det funkar.  ha en bra kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0