Chocken för 1 år sedan!

Glömde ju berätta att det idag är exakt 1år sedan vi var ner på tidigt ultraljud för planering av ev moderkaksprov. Och det visade sig att jag hade två små <3 <3 i magen. Chockad blev jag och jag tror jag han se att det var 2 nästan innan läkare själv hunnit kika ordentligt. Vet att jag låg och skrattade och grät samtidigt allt kändes som ett stort skämt! Jag sa nått i stil med till läkaren -Menar du verkligen att jag ska ha 6 barn nu??? Precis som om det var hans fel :D Det var en underbar upplevelse trotts allt. Eftersom det var tvillingbörd vågade vi inte ta ett moderkaksprov utan gick vidare med kubb för att se detta resultat först och bebisarna hade jätte fina siffror på detta 1/20000 vardera så vi avböjde det andra testet. lägger in en ultraljuds bild från den dagen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0