Lite skryt...

Måste först och främst skryta lite med de fina korten på mina barn, jätte fina men man kan ju inte förvänta sig att alla vill sitta stilla och titta upp mm samtidigt. Det är väl det som är charmen med korten kan jag tycka. Jätte duktig fotograf. Jag har även fått hjälp att snygga till min blogg sida av Caroline och sara så måste få skryta med detta också. Jätte nöjd.

Idag ska vi till dagis och ta lite kort men jag kommer inte köpa några det kostar ca 480:- per unge och jag har haft 4 barn som tagit kort nu! det blir mycket pengar och det är inte ens fina kort. Dom kommer bara ligga och samla damm i en låda. Jag lägger hellre de pengarna på en riktig fotograf där jag kan få med alla barnen och det blir ju mycket finare än de kalla och sterila skolfotona. Dock vill jag att de ska vara med på gruppfotot för dagisets skull :)

Ha en bra dag!

jisses glömde bilderna

Elvira och Loke



Söta Meja



Alla barnen



pojkarna

 får se om det blir bra försökte förminska dem.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Superfint!!!! Blir själv sugen på o gå o ta bilder på våra!!!Men inte en grej man bara gör i stöten(mycket förberedlesr mm)vad kostar de?Kram Monica

2011-10-28 @ 11:11:28
Postat av: stina

monica det kostade 800 kr det paketet jag valde, det tyckte jag var billigt. och som sagt det r verkligen massor av förberedelser :)

2011-10-29 @ 07:41:09
Postat av: Monica

Ja de var verkligen ett bra pris,jag betalde nåt likande med bara mirre o få bilder o långt i från så fina som dessa

2011-11-16 @ 18:26:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0