Orolig natt....

Sitter nyvaken har nyss matat tvillingarna med lite gröt.Tänkte jag skulle ta mig en kopp kaffe för att piggna till och det bästa kaffet är den första koppen om morgonen doftar gott från bryggaren i köket nu. Natten har vart lite sisådär tvillingarna har varit vakna om vartannat samtidigt som jag haft en Vilda i fotändan så man har fått ligga i fosterställning hela natten. Lite mör i kroppen nu. Drömde även att jag spelada alfabet och var frustrerad över att jag inte hittade ord. Kan bero på att jag igår fixade detta spel till mobilen och satt en stund igår :D dessutom drömde jag att jag kom försent till fotografen som jag faktiskt ska till idag, var glad att det var en dröm. Blir fotografering av alla barnen idag kl 15 hos Caroline konradsson hon tar jättefina bilder hoppas dock att mina barn är ganska lugna uten fotograferingen. Hoppas på lite backup från min syster men får se om hon hinner dit annars får jag köra racet själv. Nu ska jag ta mitt kaffe och hoppas detta blir en bra dag! önskar även er där ute detta :D pöss!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0