Spännande!

Idag är korten på ungarna färdiga hos Caroline  ska hämta dem närmare kvällen är så nyfiken så :) I morgon är maken pappaledig han komer vara detta ett bra tag framöver och det känns skönt att få extra hjälp. Höll ju på att få lite spader där ett tag men nu känner jag mig starkare i kropp och själ igen. Vet inte vad det var med mig senast.  Annars har pojkarna som vanligt vart vakna ganska tidigt legat och sparkat  och jollrat men drog på det till kl 6 innan vi gick upp iaf, så de är redan färdigmatadet och Troy har somnat om igen. Försöker få Loke att somna så jag kan sätta mig med morgon koppen och njuta en stund.

I morgon vankas det Disco och jag som förälder hjälper till i år då det är 5orna som arrangerar discot så de får en slant till skolresan. Det blir nog full rulle men samtidigt kul. Elvira skäms nog lite för att jag ska vara med och styra upp :0)

Annars hade jag jätte härligt besök både igår och i förregår det är så skönt att få umgås med lite andra vuxna och bara tjata jag liksom suger i mig energi på något sätt. Jag kan inte sluta prata och blir så glad av besök av goda vänner. Haha det är väl så här det känns när man blir gamal och under stimulerad för det är ju understimulerad jag varit det sista och tänk vad energi man kan få av sina vänner.

Jaja nog om detta vet inte om jag ska passa på att betala räkningarna nu eller mata hönsen först för nu somnade bägge hmmm men får nog avsluta nu så det hinns med :) ha det bra............

Kommentarer
Postat av: Anonym

Inte lätt o räcka till för allt o alla men du kämpar tappert på!!! Skönt o få hjälp i morron!!!!

Kramar Monica

2011-10-27 @ 10:13:06
URL: http://ploppviola.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0