Cupcakes!

Funderar på om man skulle ta en bakdag med tjejerna idag Fredag om vädret  fortfarande är trist. Har vart en del nu så känner att jag vill lägga lite tid på bara dem. Har även tänkt att vi skulle lämna killarna hemma i morgon och gå på marknad bara vi tjejer.

Dock blir jag lite förundrad när jag bakar med IKEAs mini muffinsform är det nån mer som ser det jag ser?? Lägger in en bild och VISSLAR OSKYLDIGT :D




HOSTAR LITE NU! och undrar så klart är det bara jag som har överdrivet snuskig fantasi eller?  Tur att barnen ser något annat iaf.

Nog om det!

Här knallar det på med förkylningar pojkarna får sin astma medicin varje dag morgon och kväll vilket inte uppskattas blir att man får hålla fast dom. Men hör att det är väldigt täta så vi måste få i dem det.

Härligt att det är Fredag och att familjen kommer vara samlad det är allt speciellt med Fredagar. Dessutom kommer maken vara ledig på Tisdag så veckan kommer kännas lite kortare sen är det snart helg igen :)

ha en bra dag alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0