Matt köp.

Igår blev det en snabb sväng till Rusta för att köpa en matta till vardagsrummet. Har kikat länge på olika men de jag tyckt varit fina har alltid vart så dyra men nu hittade jag en som jag fastnade för som bara kostade 799:-. Såg faktiskt en exakt lika dan i en möbel affär för 1500 :- så jag är nöjd med mitt fynd. Det blev ju såklart Lila färg då mitt vardagsrum går i denna färg. :)




MATTA POLLY PLOMMON 140X200 CM


blev nog ingen bild ja ja skit samma.

Annars har helgen knallat på med olika bestyr och idag är Elvira hemma då hon haft sådan magvärk inatt. Dessutom skulle pojkarna vart till tandläkaren men nu fick jag skjuta på detta när tjejen är dålig. Får lägga in en ny bild på vardagsrummet som aldrig blir färdigt. Snart fyller gossarna 1 år och då vore det inte fel fall allt var klart så gästerna har nånstans att sitta.

ha en bra dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0