Trött på mig själv!!

Jag är så otroligt trött på mig själv jag orkar inte med mig själv för att jag är en sådan bitter f****. Snälla Stina kan du inte försöka se posetivt istället allting ordnar sig. I slutändan blir allt bra, försök glädjas med det du har runt dig. Allt ordnar sig :)

Det hjälper faktiskt att säga till sig själv haha. Har haft en deppodag funderar som vanligt kring allt och är dum och låta de negativa tankarna ta över. Tänker mycket på framtiden och som vanligt är det ju bekymmrena kring gossarna. Jag hatar mig själv för att jag låter detta ta ner mitt liv men jag har så förbannat svårt att acceptera detta!

Idag är det Fredag och det är ju fredags mys som står på listan ska bli skönt att få hem gubben känns så skönt att ha honom vi har så mycket gemensamt att prata om ;) Nej men vi pratar ju och stöttar varandra.

Vet att ni är trötta på mina gnäll fjortis inlägg men det är bara en dålig dag och jag försöker peppa mig själv.

Trevlig helg alla <3

Kommentarer
Postat av: ulrika

Hejja Stina du är bäst! man får ha dåliga dagar, men du är stark så du kommer alltid på fötter igen. Jag är glad att jag har dig som vän <3 /7Ulle

2012-09-17 @ 08:48:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0