Grubbel ,utekväll och Pizza kit!

Har inte haft riktigt ork att uppdatera de senaste dagarna....
Vart på Bvc med pojkarna härom dagen och sköterskan hade tagit dit Läkaren då mina pojkar är ganska sena i utvecklingen. De sitter inte riktigt och de har inte riktigt med kraft i händerna och armarna. Han var också orolig fö att det var svåt att få ögon kontakt med Troy, Dock var de nyvakna när vi kom dit så han grunnade väl mest vart han hamnat. Motoriken är inte bra men tycker ändå de förstår bus och förstår mig.

Ett akut blodprov togs för att utesluta ämnesomsättnings problem och sedan kommer de följa upp pojkarna i Bäckefors så får vi se vad som händer. Det var stressigt när vi var där och läkaren var stressad de satt massor med bebis på kö för att få komma in så allt blev lite kaos aktigt och fatta nog inte riktigt hälften av vad läkaren sa. Det var något med tummarna och att fotryggen var väldigt hög men sen sa han att vi följer upp för att se om det bara är Troy och Loke eller om det är något mer så det är väl bara att vänta.

Även fall jag inte ska ta ut något i förskott så gör jag det ändå känns ganska typiskt allt bara och är lite oroad så orken och energin för att greja mer med vardagsrummet försvann liksom ett tag. Men vi måste ta tag i det igen nu i helgen så att vi snart kan få komma i ordning.

Ikväll ska jag få komma bort för en stund vi ska fira Camilla i efterskott efter att hon fýllt 30år en först nu lyckats bli ammningsfri! Det ska bli trevligt att få umgås med lite kvinnor och få bara vara Stina ett tag weeeiiiii!

Annars har här lagats snabb mat idag pizza kit is the shit! Har alltid vart lite anti halvfabrikat och färdig pizza deg men köpte då det var billigt en gång och nu har jag fastnat det går supersnabbt att slänga ihop en snabb lunch och bara lägga på det man gillar och in i ugnen. Dessutom smakar det godare än hemagjord pizza deg om jag ska erkänna det :D

Ni får ha en bra dag alla och Skål från mig!







Kommentarer
Postat av: Monica

Jobbigt o klart man blir bekymrad!Men vad de änn är så fixar ni de,de vet jag!!!!Vi får tro de bästa så får vi ta en dag i taget!!!

Jag tänker att dom haft så mycket ont i öronen att mycket av deras energi har gått åt till de!?Då blir man kanske lite sen med vissa saker...vet att dom sa att Isac var svår o få ögonkontakt med som nyfödd o lite fram men psykologen fattade inte vad bvc pratade om för de tyckte inte hon.

Tänker på er iaf o hoppas allt löser sig på ett el annat vis!!!KRAMAR Monica

2012-02-19 @ 15:36:05
URL: http://http:/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0