Torsdag och Ärtsoppa!

Ja här vankas det ärtsoppa! det doftar mumma i hela huset :)
Den 17 Februari blir det utgång med tjejerna för att fira Camilla i efterskott då hon fyllt 30år. Det blir Karlstad men troligen mat i säffle innan vi åker vidare för partaj. Ska bli riktigt trevligt då jag inte har varit ute sedan i sommras. Men så blir man ju lite sur när man inser att man inte har något att ta på sig :( Har grävt igeno garderoben och insett att jag blivit för tjock för mina klläder. Allt jag drar över mig syns mina kärlekshandtag eller knullhandtag som Mia brukar säga :D

Men hittade en fin tunika på gina jätte söt men frågan är hur den kommer sitta på mig. Jag är en sådan som alltid köper svart eller mörka färger för att det är lättare att matscha men jag föll för denna rosa/röda eller korallfärgade blusen. Men nu ska jag komma på vad jag ska ha till :D



Visst är den söt? snyggt kanske med lite svarta leggins eller mörkare jeans och mina svarta stövlar från Bianco? lite långa smycken som hänger ner. Ville ha ett linne som jag känner jag kan slappna av i och inte behöver gå och dra in magen hela kvällen :D Låter som en fjortis just nu förlåt :D


En gördel och lite raggsockar i Bh:n så är Stina fit for fight;)


Och föressten tror jag mina tapeter dyker upp i morgon så till helgen blir det tapetsering whop whop!

Så nu ska fjortis stina bli vuxen igen och fortsätta med ärtsoppan och fixa pannkakor!

Kommentarer
Postat av: Monica

Mums vad gott:en av mina favorätter!!!!Svärmors då!!!

Den är supersöt den tunikan!!! Tror oxå på linne så du slipper tänka på trista veck..Roligare kan man ju ha!För o ha kul ska man känna sig fin de är ett måste tycker jag,annars går man bara o tänker på de o kan inte slappna av.kvittar vilken ålder man är i.Hoppas ni får riktigt skoj!!!Kramar Monica

2012-02-09 @ 15:24:27
URL: http://ploppviola.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0