ängslig och lite sorgligt.

Ja det känndes faktiskt lite så när vi skulle lämna tillbaka babyskydden vi hyrt på BB haha. Ja va knäpp man kan bli. Tvättade dem noga och satte ihop dem med omsorg tillsammans med maken ,puffade till bebisdynan och sa till Andreas att nu är dem redo för nya bebisar. Han sa då att visst känns det lite ledsamt? Ja de gjorde det verkligen. Jag har verkligen inte ork till flera men känslan att aldrig få vara gravid igen är lite sorgligt.

Den här gången när vi fick tvillingar har vart en häftig upplevese hitills men också den tuffaste tiden och jobbig. Vissa dagar har man grunnat va fan man håller på med :D Samtidigt känns det som om man skulle kunna klara vad som helst nu i barnväg inget skrämmer mig. Möjligtvis trillingar då Huaaaa!

´Ja det är för och nackdelar med allt har sagt att efter 30 är det stop för mig blir 29 i år så det är nog klart nu. Har heller inte mer plats. Har vart gravid sedan jag var 16 år till och från och kan vara skönt att ha stora barn när man fortfarande är ung själv. Nä när suget kommer får jag läsa längre ner i bloggen om alla gnäll och tyck synd o mig inlägg från mig själv :D

ha en bra dag <3

Kommentarer
Postat av: Monica

Hiihhi ja den där eviga känslan kmr nog aldrig försvinna men gå i vågor...vet många som snackar så att man skulle vilja ha en till men sen kommer "vettet" i fatt en o man inser de praktiska o rent ekonomiska osv att de går inte....man får tänka på sig själv oxå o att orka för de barn man har..så tänker jag men så klart att va gravid är magiskt o de finns de inget som slår i hela världen...men nu att få tillbaka sin kropp o börja rå sig själv lite är lockande tycker jag....KRAMAR!!!

2012-01-20 @ 10:40:56
URL: http://ploppviola.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0