Gnällisar!

Phuuuu har städat bort julen eller ja städat kan man väl inte säga men plockat bort. Tycker jag plockar och plockar men får ingen ordning. Sist vecka var jag iväg med ungarna till vattenpalatset, som tur är följde mormor och morfar med så jag fick lite hjälp med 6 barn. De stora tjejerna skötte sig själva och fick väldigt mycket ut av besöket. tvillingarna var helt galna i att bada och hade inte ro att sova middag. Dom var som hala ålar i bebispoolen :D mellan tjejerna hade riktigt kul dom också själv var jag helt slut på hemvägen det var mer eller mindre kaos när vi skulle klä på oss och åka hem! bebisarna skrek och Vilda var överallt. Annars har jag vart lite dålig aldrig kul men var tillräckligt pigg för IKEA med pappa och sis. Älskar att springa runt där inne och jag fick äntligen rätt köksluckor med hem. passde även på att köpa lite fint till köket så nu när julgrejerna är borta har jag fått det så ljust och fint :)

pojkarna har även fått tänder så de sista nätterna har det gnällts mycket och vi har inte fått så mycket sömn. Sådana nätter avskräcker mig från att skaffa fler barn, får nästan ångest när jag tänker att tänk om man skulle bli gravid igen nu HUUUUA ryser :D Men hade man vart garanterad minst 8 timmars sömn varje natt så skulle det vara en annan femma! men så funkar inte livet med småbarn.

Nu gnälls det här och tror det är dags för vila för gossarna :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0