Mina älskade ungar :)

Glömde ju skriva är jag är mer än tacksam för alla mina fina ungar och om inte detta hade hänt hade allt kanske sett annorlunda ut och jag vill absolut inte ha något ogjort. Har börjat förstå att vissa saker är med mening ibland låter sjukt men tror det finns en mening med allt faktiskt. Jag intalar mig det i alla fall :)

Mitt liv kretsar runt barn och det är mitt liv jag både älskar och tycker det är jobbigt vissa dagar men jag älskar det mest. Kärleken man får från sina barn är den finaste och renaste kärleken och den kan man inte få nån ananstans. Det finns inget bättre än att kramar och pussar av de stora samt att få gosa ner näsan i nacken på bebisarna och bara  dra in doften av bebis helt underbart.

Därför jag än en gång poängtera att förlusten gör inte lika ont längre så att ni vet men tyckte ändå det var skönt att faktiskt få ur mig processen för den har jag nog inte gått in på något större och det är nog den som gör ondast.

Det är så himla skönt att få vara omgiven av allt detta <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0