Platt fot....

Var till skol läkaren sist vecka då jag påtalat en längre tid att Thea är plattfotad. Läkaren såg också att foten lutar inåt så nu får vi åka till sport skade kliniken för att beställa sulor. Om hon inte får sulor kan häl dynan förskjutas och gå sönder detta kan man inte åtgärda om det komit så långt. Och med sulorna så kan det rentav vara så att det växer rätt allt så att hon slipper sulorna när hon växt klart.

Så det blir nästa projekt till veckan.

Har börjat lite på gympa men inte hunnit med mer än 2 tillfällen på 2 veckor :D men det tar sig väl så såningom haha. Det är alltid så mycket som barnen ska göra dså då får man köra dem hit och dit så då blir det inte tid till mycket annat.

Idag måste jag ge mig ut och handla lite tänkte mamma och pappa skulle åka med och hålla mig sällskap så hila tråkigt att vara själv. Andreas är på kurs idag och i morgon så jag får försöka hålla extra ordning här hemma. På torsdag ska jag ha me and i party så jag får en hel hög med damer hit. Vet inte riktigt vad jag ska bjuda på men får väl baka lite gott. Hade tänkt göra något i matväg men släpper nog det. Det får bli godsaker istället :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0