Vilda 3 år <3

Idag fyller finaste Vilda 3 år. Tiden går så fort så. Hon kommer få en underbar tårta sen i efermiddag som jag beställt utav Lena. Jättefin ska lägga ut en bild sedan så ni får se på underverket. Just nu är mellan tjejerna på dagis så att jag kan dona och fixa det sista innan gästerna kommer!
Det är mycket kitty i huvudet på Vilda nu så det är väl det som hon i princip har önskat sig av alla :D Själv har vi köpt en docka och dock spjälsäng samt lite småplock som fejk örängen mm. Det går nog hem bara det är tjejigt.

Nä nu får jag ta tag i saker och ting här hemma blir ganska enkelt med kassler och potatis sallad samt lite muffins. Tack ch lov att tårtan är fixad så jag slapp det. Och måste säga för denna fina tårta till det fina priset kan man lika gärna skippa att fixa egna tårtor framöver :D

uppdaterar senare <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0