Meja 6år <3

Idag fyllde våran fina Meja år och som vanligt hade jag beställt tårta utav Lena. Jätte fin verkligen och ett tårthjärta med fjärilar enligt önskemål. Blev lite sent påtänkt med att bjuda in släkten så de kom i princip bara far och morföräldrarna. Min morbror var uppe på besök så tänkte att de lika gärna kunde stanna och vara med och fira. Andreas jobbade men jag körde kalaset tidigare än tänkt då vi var så få. Vädret var inte det bästa men det var uppehåll och inte jätte kallt så vi kunde sitta ute och grilla. När det var dags för tårtan blev Meja arg på Lillasyster Vilda då hon försökte blåsa ut tårtljusen för henne. Har vart en bra dag men jag har blivit superförkyld verkar inte bli bättre ännu tyvärr. Men det blir att jobba ändå hela helgen.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0