JOBB...

Ja nu har jag ju maken vart hemma och avlastat mig och jag känner mig piggare igen faktiskt :-) men jag kände att det nog är bra att komma ut och jobba lite timmar samtidigt som vi behöver lite extra pengar så det är aldrig fel. Tror även jag behöver detta! Jag har faktiskt aldrig vart en riktig hemma mamma utan när barnen börjar bli runt året då brukar jag få spader och vill ut och arbeta.
 
Det är inte det att jag inte tycker det är mysigt att vara hemma älskar att vara med ungarna men jag behöver ha lite eget liv utöver familje liv osv.
 
 
Ett tag undrade jag vem jag var om jag inte haft mina barn? Antar att när man tänker på mig så r det Stina och barnen :-D Jaja det ger sig väl tids nog hoppas bara man slipper få en kris när det inte finns barn i huset längre.
 
Nä jag vill kunna stå på egna ben när det krisar därav har jag alltid tyckt det var viktigt med jobb så man kan tillföra lite ekonomiskt. Även körkort har varit viktigt för mig. Trotts dessa viktiga saker har jag ju ännu inte hunnit få nån större tjänst tyvärr :-/ men det beror väl på bebisarna som pluppar ut i tid och otid :D
 
Vill även jobba nära barnen och sen är det ju som det är det andra och då vill jag kunna vara nära om det skulle hända något.
 
 

Kommentarer
Postat av: Monica

Många känner som du....
Själv trivs jag hemma o kmr va hemmamamma minst tre år till(fast jag ska börja städa o handla till Stefans jobb en dag i veckan om ca 1,5 år)
Kramar

2012-06-29 @ 12:28:21
URL: http://ploppvioa.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0