Slappar...

Ja jag är så dålig på att uppdatera men jag uppdaterar väl när jag känner att det finns något vettigt att skriva och berätta om eller bara gnälla ;-)

Loke gjorde ett stort framsteg sist vecka då han drog sig från magläga upp i sittande ställning :-O gissa fall mamman i huset blev glad! :-D Den utav ungarna jag minst trodde också då han suttit sämst hela tiden. Så detta kändes riktigt skönt. De hör mer och springer mycket runt i sina gåstolar så visst händer det saker men väldigt väldigt sakta.

Vi har även avslutat alla avslutningar så nu är det väldigt kaotiskt när alla ungarna är hemma! Här om dagen insåg jag att jag faktiskt inte gör annat än att plocka eller maken med. Vi känner oss som städkärringar då inga utav barnen hjälper till något större. Så här omdagen blev jag tillslut trött och sa att jag orkar inte detta mer. Hade just tvättat färdigt allt och nästa gång jag kommer ner i tvättstugan är det en lika stort berg då älsta tösen har samlat på sig flera veckors tvätt :/ Jaja jag ska väl inte klaga det är ju så här det är att ha barn :)

På tisdag ska vi träffa pojkarnas fröknar och specialpedagog för samtal kring deras dagis start i höst så det närmar sig äntligen om jag får säga så.

Hoppas även att det kan bli bättre väder så ungarna får ut lite mer av dagarna det är regn och sol om vartannat och det tjatas om badning men det är allt för kallt för det ännu kan jag tycka.

Annars är det slappt allt vi gör inte så mycket är mest hemma och tar igen oss.

Lägger in en bild på mitt fina dvärgsyren träd som blommar för fullt och doftar så gott. Fick det i morsdagspresent.

Fick även ett fint kort och sten utav flickorna <3





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0