Ensamvarg....

Känns det som jag blivit, känner mig så ensam man märker vilka som är ens vänner mer och mer. Jag har svårt att ta mig ut nånstans eller ens umgås då det är ett helt företag att sköta allt kring barnen. Camilla hör av sig jämt och jag har så fullt upp så jag glömmer bort så jag får så dåligt samvete. Camilla om du läser detta så vet du att du är så go och snäll och du alltid ställer upp :)

Vissa av mina vänner har jag inte hört från på månader vilket gör mig ledsen det är alltid från en sida det ska tas kontakt.Sen är jag skit dålig på att ta kontakt också.Samtidigt så vet jag att alla jobbar och har fullt upp men känner mig verkligen ensamast i hela världen just nu.

det är en jobbig period nu då jag behöver ha nån och prata med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0