Göteborgs helg och ett steg i rätt riktning....

Har haft en underbar och välbehövlig barnfri helg i Göteborg ihop med älskling och våra goda vänner. Vi passade på att ta 2 flugor i en smäll när vi ändå skulle överraska Rosa då hon fyller 30! att fira henne samtidigt som vi bokade hotell och njöt. Hade riktigt kul då vi hade femkamp på gökboet i gbg vi blev som små ungar när vi tävlade mot varandra. Tror inte jag skrattat så mycket på länge det var verkligen dödligt allvar mellan tjej och killaget :D Vi spelade ko fotboll där vi sprang med stora kohuvuden och bara såg genom några små hål i nosen, sedan var det tjur ridning och sumobrottning m.m. kan säga att jag har jäkligt ont i kroppen och speciellt i ena skinkan.

Vi avnjöt god mat på La Gondola på kvällen ja det var verkligen en toppen dag men jag var så trött så jag orkade inte med någon utgång så vid 23.30 åkte vi mot hotellet tror vi somnade direkt faktiskt. På morgonen avnjöt vi god frukost och hade relaxen för oss själva på  förmiddagen där vi bada jacuzzi och hade utsikt och morgonsol över staden.

Idag kontaktade jag Bvc och fick så himla bra bemötande för en gångs skull har sagt som jag känner och skrivit tidigare och nu verkar det som att allt kommer gå i rätt riktning, bara det att veta att det händer något gör att jag mår bättre.

Kommentarer
Postat av: monica

Härliga nyheter..Glad att ni haft kul o att ni fått va barnfria o ladda batterierna lite..Skönt att bvc plockat bort häftmassan från öronen o lyssnar,,kramar Monica

2012-03-26 @ 14:26:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0