Sportlov som går i spyornas tecken!

Åhh sista inlägget försvann när jag skrev sist irriterande!!

Barnens sportlov har innehållt spysjuka och magont vilket har varit jobbigt dels för dem men även för oss föräldrar har varit mycket vaknätter och när det äntligen lugnat sig fram på sen natten så börjar nån utav pojkarna vi kl 03.00 och gnäller fram tills 05.00 då de vill upp :/ men i natt fick vi sova ganska bra och fram till kl 06.00 vilket var välbehövligt men då somnade vi redan vid kl 21 jag och gubben :D

Efter att både Thea och Vilda byt av varandra med spysjuka så trodde vi allt var frid och fröjd då Thea var riktigt pigg. Vi bestämde oss för att sticka till Karlstad och kika lite på IKEA och efter lite grejer till vardags rummet. hittade inte det jag ville ha en blev lite snygga vaser och ungarna fick grejer på Glitter. När vi åkte hemöver klagade både Meja och Elvira över magont och illamående tänkte att de nog var lite åksjuka. Men eja började snart spy medans  Elvira ådde jätte illa och hade ont så började förstå att det inte var över ännu med sjukdomar. Så nu är vi hemma och Meja ligger i sackosäck utanför toaletten i hallen och Elvira har just spytt ner sitt rum :/ Hoppas natten blir lugn ändå och att det går över lika fort som det kommer.

Hoppas nu att jag och Andreas klarar oss undan detta vore katastrof o bägge skulle bli sjuka samtidigt som vi åste sköta barnen. Har provat på det förut men då bara med 3 barn och det är ingen hitt!

Måste säga Grattis till Monica Liljenberg med familj som har fått en liten dotter och numera har titeln fembarnsmor <3 Kan inte låta bli att känna bebis sug när man ser bilderna på den ljuvliga lilla bebisen.

Nu får jag sätta på en tvätt och komma i ordning lite här hemma till veckan hoppas jag kunna skura ner hela huste och få lite fint här efter spysjukan om nu inte jag hinner bli dålig då.

Kommentarer
Postat av: monica

Tack min söta vän <3!!! Krya på er!!kram kram

2012-03-03 @ 22:50:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0