tankar....

Oj nu har det gått länge sedan sist här rullar det väl på som vanligt dock fortfarande bekymmer för pojkarna känner mig väldigt ledsen över detta. Mest ledsen för att allt skall ta sådan tid ja jag mår faktiskt dåligt just nu känner mig nästan deprimerad skulle jag vilja säga.

Det gnälls mycket nu och jag märker att de inte mår bra jag vill veta hur jag ska kunna bemöta dem på rätt sätt vilka behov de har och hur vi ska träna rätt. Troy har även åkt på en öroninflammation igen :/ och vart super förkyld både han och Loke så de knappt kunnat andas när de sover.  Men det verkar som att det iaf är på bättringsvägen då det rinner mer nu så hoppas :)

Min dator krashade också för nån vecka sedan med alla bilder från pojkarnas förlossning resor mm jäkligt trist, men har nu ny dator iaf.

Vill att allt ska bli bra nu bara att vi ska kunna få riktiga svar på varför det är som det är, Jag har mina misstankar och jag vet att man i Danmark är snabba med att utreda dem. Har tjatat sedan pojkarna var 6 månader på att något inte stämmer fattar inte riktigt, det är ju så tydligt att de är muskelsvaga och nån form av överrölighet i armar och ben men bvc är visst blinda. 

Jag känner mina barn bäst och jag vet att detta inte är normalt, alla säger att det kommer nog men jag börjar tvivla. Tror dock att det kommer göra susen med rören inopererade i maj (som jag ej fått tid för) då detta kan hjälpa balanen men det är mer än bara det.

De andra barnen knallar det på med Vilda sjunger så vackert här varje dag för oss låter väldigt kul och prinsessan Meja har kommit in i en väldigt drama queen period då hon inte tål nått som helst för då går hela världen under. Thea fick ju sulor för sina plattfötter vilket redan verkar hjälpa henne hon har börjat få ett litet hålrum under fötterna. Och Elvira snor mitt smink och andra produkter allt oftare vilket gör att hennes mamma är irriterad varje dag då det fattas kajal och puder för henne. Tycker inte hon ska hålla på så här då hon bara är 12 år ännu men men allt börjar väl tidigare och tidigare nu för tiden.

Får uppdatera mer nån dag och nu får det absolut inte gå så här länge i mellan.

Kommentarer
Postat av: Anneli

Johanna har "tur" och har fått smink av båda flickvännerna till Robin och Niklas, så jag får ha mitt i fred. Hon älskar att sminka sig, men får inte göra det till skolan ännu.



2012-03-19 @ 09:01:12
Postat av: monica

Hej min vän <3

Jobbigt med väntan o inte veta...Kan ni söka er till dk el de får man inte tro??

Hihih kul med sminktjuv..Jag har sminkat mig sedan jag var 12 faktiskt....

Kramar

2012-03-19 @ 12:32:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0