UJ uj uj !!!!

Ja nu går det rykten om att jag är Gravid igen :/ nog för att jag har mycket mage fortfarande och kommer nog alltid ha kvar efter tvilling graviditeten.

Men inte är jag Gravid utan njuter av maten och hinner inte ta hand om mig själv sedan har jag också burit på en hel skock ungar med denna kroppen så nog får jag ballong/gravid mage på slutet av dagen men det är tyvärr inget jag kan göra så mycket åt.

Sedan har jag tydligen gått i väggen har nämnt försiktigt att jag tycker allt är jobbigt och att jag håller på att gå i väggen, har denna vecka haft maken  hemma  för att hjälpa till och avlasta mig då det varit mycket. men jag håller ännu modet uppe.

tycker folk är fula av sig, nog för att det är roligt att höra på skvaller men detta är ju bara strunt och påhitt.

nog för att jag är i en svacka nu med allt runt om kring mig men som tur är har Andreas tagit ledigt just för att avlasta mig för att jag INTE ska behöva gå in i väggen det är skillnad det!


Hoppas att jag kan få vara fet och också ha rätten att få må dåligt ifred i fortsättningen, man kan ju inte vara supermamma alltid de vet ju vi alla att det finns en gräns för vad man orkar och klarar och då behöver man en time out för att samla kraft för att ge sig på det igen.

Annars knallar det på helt som vanligt i våran familj.

var på utvecklingsamtal för Elvira och är en stolt mamma, dessutom kom hennes klass hem med Guld efter basket tuneringen, duktiga ungar :D

Kommentarer
Postat av: monica

Ah tröttsamt tröttsamt..att folk orkar...

Klart man inte är en robot med gränslösa krafter,man får bli trött o nere i bland.du behöver inte prestera nåt visst utan duger som du är KRAM

2012-03-30 @ 18:04:00
Postat av: Madde

Så tröttsamt att alla måste bry sig och varför måste folk tro på allt??Vet dom inte att dom bor i bengtsfors så allt man hör får man ta med en nypa salt! Och ALLA har perioder när det är lite mer jobbigt än vanligt och det är väl inte så konstigt när du har små tvillingpojkar! Tycker du är hur duktig som helst som klarar av det!!!Kram

2012-04-08 @ 20:59:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0