Vårsoooooooooooool....

Ahhhh nu känns det bättre träffade Camilla en sväng i Bengtsfors vi köpte med oss hämtkaffe och satte oss i solen på torget helt underbart :) Fick massor av ny energi samtidigt som jag fick tjata av mig.

Vi tog även en sväng runt och kika lite i butikerna Camilla hade köpt en sådan fin utekruka med vårblommor i att jag blev sugen på det med så nu har även jag en fin Vår kruka på trappen.



Mysigt eller hur. Dock skulle trappen behöva en inoljning och städ men det får bli senare. Pojkarna njöt av att få vara ute med och Loke har sovit nästan hela tiden. Men nu är de pigga och vakna här har just fått i sig lunch med massa katrinplommon pure till efterrätt, då de vart stenhårda i magen de senaste dagarna. så nu vet jag vad jag kommer att göra fram emot kvällen :P

Ha en fortsatt fin dag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0