Läkar samtal!

Fick samtal från läkaren i Fredags där hon talat med neurologen på näl som inte tyckte vi skulle vänta så nu ska hörseln och ögonen kollas och EP testet göras innan vi kan träffa neurologen.

prover ville man vänta med tills de uteslutit de andra. Läkaren sa också att det inte brukar vara så lång väntetid när barnen är så små men vi får väll se. Ska iaf iväg på hörselkontroll och läkarsamtal den 16/5 hoppas även få tid för ev operation av rör då.

Annars rullar det på som vanligt de sitter kanske lite mer men har fortfarande inte reflexen att ta emot sig när de välter.

Vi har grejat en del med framsidan trädgården när det vart fint ute har haft som krav att det måste bli färdigt i sommar. Drömmer även om att vi kan börja snygga till det lite på baksidan.

Till helgen ska vi iväg på skolresa med Elviras klass och jag skulle ställa upp med vår buss så då kommer helahelgen gå åt till det. Blir säkert trevligt samtidigt känner jag väl att jag har att stå i hemma. Men ni vet väl hur det brukar vara! Dem som redn har att göa brukar ta på sig mer!

Ska i fortsättningen efter detta stå på mig och tacka nej så långt det går för klassförälder och allt vad det heter.

Nu erbjöd jag mig och hjälpa till för klassresan då hon jobbat själv med detta mycket och såklart kan jag hjälpa till.

Ha en bra dag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0