Min hälsa

Har den sista tiden börjat oroa mig för min egen hälsa då jag inte mår bra. Jag har ont i kroppen och är trött och tung.

Rör ju minimalt på mig själv nu då jag inte orkar ut på promenader och blir mycket stillasittande här hemma, köpte en cosstrainer men har inte haft ork att stå något längre på den.

Jag har även ont i magen tryck under lungor och över bröst men det kan ju bero på stress att det är lite mycket bekymmer nu.

Det som är mest otäckt är att jag får rysningar och konstig känsla i höger ben skit svårt att förklara men när känslan kommer och jag känner på benet har jag partier med gåshud medans de andra benet är normalt.

Får ringa vårdcentralen om det fortsätter men de skrattar väl bara. får nog ta en koll så småningom ändå.

pojkarna är det som det är med astman har blivit värre och igår fick vi åka iväg med Loke akut han är just för tillfället piggare tack och lov.


nu får jag fixa mat..........

Kommentarer
Postat av: Monica

Absolut ska du undersökas..Visst att stress kan ge fysiska symptom men iaf ska du kollas upp,,Gå inte o vänta utan direkt i morron ringer du vänhem o begär en tid..kolla järnvärde,blodtryck osv,,Kramar Monica

2012-05-09 @ 19:00:57
URL: http://ploppviola.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0