Väntan....

Vi var iväg till Näl sist vecka och det har pratats på rör operation för pojkarna men de ville kolla en gång till och nu blir det av men sitter ännu en gång i väntan :/ Talade om för läkaren att jag vill att de skyndar på då jag tror det kommer gynna deras komunikation om de får in dessa rör snart. Just nu hör dom precis som om vi skulle ha på oss hörselskydd hela dagarna. ska bli spännade och se hur de reagerar på saker och ting när de hör normalt :)

Väntar även på en tid till ögonläkare för att kolla synen.


Härliga dagar har det varit jag har köpt mycketblommor och planterat i lådor blev fint och känns mysig och hemtrevligt med blommor i krukor överallt.

Ihelgen var vi ute och festade loss åkte raggarbil och hade det trevligt. Trotts att man är så jädra tött på kvällarna nu för tiden så det blev ganska tidig hemgång. Är man uppe vid 05 varje dag så tål man inte alkohol lika bra heller ;)

Hoppas det blir en härlig sommar och fina dagar så man får energi! Tänkte ta med tjejerna på shopping nån dag då det ska inhandlas examenskläder och sånt. Behöver lite Girltime med dem också  de blir lite åtsidosatta känns det som just nu så jag saknar att bara få va med dem....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0