migrän..

Ja våran Meja har under lååååång tid haft migrän anfall till och från. Jag har ju vart orolig för detta men har av andra fått höra att det kan vara normalt och på något vis har det ändå lugnat mig. Men häromdagen tänkte jag efter lite mer att inte ska hon behöva ha ont var och varannan dag! vissa kräks hon och ligger utslagen för att det dagen efter ska vara som bortblåst. Jag ringde vc som tog prover så nu skickas en remiss till barnmottagningen på näl. Fick så himlans dåligt samvete eftersom pojkárna tar upp så mycket av vår tid och jag inte uppmärksammat Meja :( skulle aldrig kunna förlåta mig själv om det skulle vara något allvarligt och jag inte sökt hjälp tidigare. Jag inser att jag måste föröska ägna flickorna mer tid pojkarna tar allt de är fortfarande bebisar och de har blivit mer pass då de biter varandra och allt stoppar saker i munnen mm. Får skriva mer en annan dag här skriks det för fullt nu....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0