MR och Jobb

Var ju på MR i Torsdags då pojkarna skulle sövas och röntgas det gick jätte bra men det är alltid lite otäckt. Man har ju hört om sådana som tål narkosen sämre än andra även fall det är ovanligt så är man ju som förälder jätte nojjig. Nu får vi bara vänta på svaren. Jag fick även remisser om att det var på gång med HAB och fått läkarintyg och sådant. Tycker det händer mycket med dem nu och de ålar överallt nu. Verkar även som jag fått ett kortare vik på jobbet vilket känns jätte bra . Med tanke på att vi vart så sjuka nu ett tag och jag inte kunnat jobba så värmer det i hjärtat när man ändå blir erbjuden fasta dagar. Annars rullar det på som vanligt med alla barn idag får vi väl ta en mysdag och ta det lugnt de stora tjejerna sover fortfarande och jag har just lagt gossarna för första luren på dagen. Idag vaknade de 4.30 inte okej. Ha en bra Lördag <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0