Halsont....

Har kännt mig dålig under veckan ont i kroppen och lite smått ont i halsen och fusen. I fredags blossade det uppordentligt så jag har haft en jobbig helg. Kvällar och nätterna är värst vaknar varje gång jag ska svälja. Under dagen kurerar jag mig med smätstillande. Skulle jobbat men orkar ju såklart inte detta men även fall jag är sjuk får jag dåligt samvete över att jag inte fixar jobba! knäpp är man.
 
Sedan sist har vi grejat med gossarnas rum och fått det klart. Har inga jätte färska bilder på när det är helt klart men på ett ungefär. lägger ut dem här nedan. Vi blev riktigt nöjda med tapeten ingen mönsterpass dock är det papperstapet men det gick väldigt bra att tapetsera ändå.
 
Det ringde även fån Näl under veckan och vi fick äntligen en tid till MR den 18 oktober. Lite nervös är jag inför sövningen alltid lite otäckt att släppa taget. Vill ju såklart få det överstökat så vi snart får några svar eller hjälp med killarna.
 
Idag fick gubben sovmorgon till 7.30 det ni! det är sovmorgon om man är van att gå upp kl 5 varje dag annars. Jag kunde inte sova pga halsen heller så då kunde jag lika gärna ta det. Loggade såklart som vanligt in på face där en började chatta och tyckte jag var galen som var vaken så tidigt :D själv hade hon vart ute och festat och skulle själv snart lägga sig! haha ja jag förstod då att jag var uppe tidigt med plikten kallade ändå med vakna småbarn.
 
De stora tjejerna började även morgonen med bråk vilket är trist man vill ju ändå ha mysiga söndags mornar  men sånt är livet kan ju inte begära för mycket när man har 6 barn i huset.
 
suddiga mobilbilder tyvärr :)
 

Kommentarer
Postat av: Monica

Vad fint ni fått.Hopas du kryar på dig snabbt.Kram

2012-10-08 @ 15:51:56
URL: http://www.ploppviola.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0