Vattkoppor och halsfluss

Det är rena sjukstugan här 5 personer i familjen går kåvepenin pga halsfluss och en har fått vattkoppor smat att alla är snoriga :-/
En tuff vecka och mitt i allt elände stack jag till ullared med mina vänninor ;-) Ja det har vart planerat sedan länge och husvagn var bokad dessutom var det akut med vinterkläder nu också och visst hade jag trevligt men med dåligt samvete för att jag visste att det var rena sjustugan hemma.
 
 
Stackars Loke med sina vattkoppor.
 
Vet inte om pojkarnas MR blir av nu på torsdag heller eftersom han haft vattkoppor och de var rädda för att Troy skulle bära med sig smittan då han inte haft sina ännu. Jobbigt då det är detta vi väntat på i flera månader :-( Däremot skulle de väll kolla om vi inte kunde träffa läkaren på Fredag som planerat men på ett isoleringsrum. Så himla typiskt detta men det är som det är.
 
Ullared är föressten ett ställe för galna kärringar :-D visst är det billigt men skulle gärna betala extra ibland för att slippa trängseln. dock fick jag tag i mycket fint och hade tur på fredagen då det inte var så mycket folk. på Lördagen höll jag på att få spader pga av så mycket folk. så glad att jag fick shoppat det mesta på fredagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0