Att vara rädd om det man har.

Skulle igentligen skriva ett inlägg om hur det gått på undersökningarna med killarna och hörselkontroll gick okej men tillbaka om 6 månader och EEG utan anmärkning. Men har haft besök av en mamma i min blogg som även hon har 6 barn men det vi går igenom just nu är ett lyxproblem gentemot det den familjen har gått igenom de senaste månaden. Blir riktigt ledsen och det gör fruktansvärt ont att läsa hennes blogg. att förlora sin 7 åriga dotter ja jag länkar istället så får ni läsa själva. http://blogg.mama.nu/helena76/ .
 
Det är jätte viktigt att vara glad för det man har trotts att det är jobbigt så har jag ju mina här man får helt enkelt vara rädd om det man har för man vet aldrig!
 
Jag inser att jag är så förbaskat glad för det jag har och jag lovar att jag ska vara rädd om det.
 
Värker dock i hjärtat när jag tänker på Helena med familj :-(
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0