Fruktnasvärd sorg

Min kusin miste deras minsat kille på 2 månader igår :-( Troligen psd det är så fruktansvärt. Klarade inte av arbete efter att jag fick veta och grät till och från hela dagen. Pratade även med Mia (kusin) och hennes kille Kim så hjärtskärande att höra deras gråt och vädjan om att få tillbaka sin lilla son. Jag fattar inte att sådant får hända! Jag vet ju att det händer ibland men varför just dom? Man ska inte jämföra sorg men jag vet ju vad hårt jag tog det när jag fick avbryta. Kan inte ens föreställa mig hur det är att få ha ett barn hos sig så länge och sen är det borta. Hur överlever man? Vet att de är starka både mia och kim och att de har många runt sig. Ingen ska behöva gå igenom en sådan sak utan stöd från omgivningen. Jag och maken låg och grät och pratade om dem inatt det är så fruktansvärt. Det var en sådan fin liten kille :-(

Vi tände lite ljus för familjen och gossen igår kväll, på något vis hoppas man att de sänder styrka till dem.

Jag är dålig på att hitta rätt ord men svårt att ens få fram.

Mia och Kim ni finns med oss i våra tankar hela tiden. Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0