Snart 30 :-O

Ja i morrn fyller man 30 år! Tycker tiden går så fort bara men det gör väl det när en har barn också. 30 år är väl inget märkvärdigt men visst är det en milstolpe. fick även oväntat besök av Goa grannar som kom med present och fin blomma . Det värmde i hjärtat :) Har även haft besök idag också av hab. Läkaren hade nio skrivit lindrig utvecklingsstörning som diagnos på killarna. Det är absolut inte slutgiltiga diagnosen utan han satte diagnosen eftersom pojkarna behöver hjälp och det är tidigt att säga vilken form av utvecklingsstörning de har. vi fick även papper för LSS för det har vi tydligen rätt till men jag vet inte hur jag känner för det ännu. Vi fick fundera på det ett tag sa hon från hab. Så nog har det hänt lite på den fronten. Jag hoppas även min födelsedag blir en fin dag:) ta hand om er kram /Stina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0