kalas och Beta blockerare......

Ja jag var iväg med Meja till Näl angående migränen hon haft en längre tid som jag nog nämnt för er? satt i 3 timmar på en vardag och väntade på läkaren även fall jag hade tid kl 13 :/ jaja nog om det men Meja fick iaf utskrivet blodtrycks medicin som ska förebygga anfallen. Kände mig lite skeptiskt till detta först men läkaren sa att det var liten dos och många med just migrän som äter och blir hjälpta utav detta. Så nu äter hon detta och har inte haft något migränanfall sedan detta :D
 
Vi har även firat en liten 4åring här hemma. En riktig liten primadonna har fyllt år! Mormor hade frågat Vilda vad hon önskade sig när hon fyllde år. Vilda svarade att hon redan hade fått julklappar ju :D nackdelen när man fyller år så nära inpå julafton är ju att man lätt kan bli lite förvirrad när man är 4 år.
 
Hon blev dock mycket glad för sina födelsedags presenter. Vi köpte en docka med vagn och massor av tillbehör då hon länge önskat sig en bebis docka! mycket bebis prat nu då hon nyligen fått en liten kusin. Hon frågade mig i början om det var hennes lillasyster :) mycket roliga funderingar de har.
 
idag blir det som vanligt arbete som står på schemat . dock blir det en ledig helg vilket skabli underbart.
 
lägger in nån bild på Vilda och hennes fina tårta.
 
 
 
Vi var ju också iväg under helgen och firade Åke. riktigt trevligt! kul att få komma iväg en snabb sväng jag och maken tillsammans också inte så ofta som sagt. dock jobbade jag dageen efter. lägger ut en fjortisbild av min ansträngning, Ligger ingen bebis i min mage utan det är så min mage ser ut efter så många barn och ingen träning ;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0