Länge sedan!

Ja nu var det länge sedan man skrev som vanligt. Har ju hunnit fylla 30 år och haft lite kalas. Fast stor firandet blir först nu till påsk med vännerna :) jag har även skämt bort mina flickor på sportlovet då vi åkte till Danmark och hälsade på min syster. Vi paSsade även på att besöka Lalandia när vi var där.det rekommenderar jag verkligen er att åka till om ni ändå tänk er till Danmark. Flickorna fick egentid med deras mamma också och vi hade jättekul :). Med pojkarna händer det mycket kring dem med habiliteringen, vi ska börja med stöd tecken och jag har laddat ner en bra app till mobilen så vi har börjat tjuvstarta lite. Vi skickade ju in ansökan om vårdbidraget i december och det gick åt skogen kan man säga. De menar att killarna ska dela på 1/4 vårdbidrag och där ska alla extra kostnader vara inbakade. Ett jäkla skämt känns det som! Väntar på nytt läkar intyg så vi kan överklaga! Vet inte om jag skrivit tidigare men pojkarna har för tillfället diagnosen lindrig utvecklingsstörning. De är bara 2 år så det kan ju vara så att de ändrar eller att det kan tillkomma något. Och idag har jag även orkat mig ut med barnen till nyckelspiken. Var skönt att komma ut och träffa lite folk och småbarn :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0