Länge sedan!

Oj vad vad länge sedan jag var här! Har typ inte orkat skriva då jag upplevde bloggen så bitter för allt va bara bekymmer och jobbigt och jag orka inte med mig själv.


Har hänt mycket sedan sist både bra och dåligt. Vart ska man börja? Tar det tråkiga först.

Killarna är så härliga de har utvecklats mycket såklart men har också tillkommit jobbig epiliepsi på bägge! De följer varandra i sjukdomar så med nån månads mellanrum blev de sjuka. 

Sommaren har varit ett rent helvete då de åkte in och ut från sjukhus. De slutar andas när de får sina anfall och går ner i syresättning. Så det hat blivit en del ambulans och helikopter 

Känns ändå som vi fått bukt på det nu. De har anfall varje dag men man har liksom vant sig. De har idag diagnoserna svår utvecklingsstörning och autism. Man hittar inget i prover msn tagit och de har skickat vidare prover så vi får se. 

Killarna börjar troligen skolan till hösten också. Det blir Åmål tror jag, vi var där häromdagen och kika på deras särskola och allt kändes posetivt 😊

Vi har även köpt nytt hus sedan jag skrev sist. Fick vårt drömhus som ligger på landet. 9rum och kök! Dock har vi haft lite otur med vatten och tak men nu är vi på banan igen. 

Och sedan det bästa vi har berikat familjen med en liten Ivar som kom till oss i januari. Jag är så lycklig! En tillsynes frisk liten pojke. Graviditeten kom lite som en chock mitt i kaoset i somras när de stora killarna insjuknade i epilepsi men det fick gå och det blev ju jättebra trots allt.

Det var lite denna gången och får se hoppas inte det dröjer för länge tills nästa.

Skriv inläggstext 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej!
Roligt att se en uppdatering och grattis till lilla nytillskottet Ivar!
Har följt din blogg om Loke och Troy då jag har enäggstvillingar, pojkar som är mycket sena i allt. De är bara 17 månader men ska utredas för sin utvecklingsförsening, de har troligtvis även autism.
Hoppas allt går bra med Loke och Troy och deras skolstart!
MVH Malin

Svar: Hej Malin tack för din kommentar! Hoppas dina gossar mår bra och är det nått jag kan svara på så hör av dig. Det är mycket man funderar på när man är i utredning och diagnos karusellen. Mvh Christina
Christina

2017-04-20 @ 16:15:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0